CSAK CSINÁLD

Inforfess

Inforfess

3 TECHNIKA A STRESSZ LEKÜZDÉSÉRE!

2017. november 29. - Inforfess

92446_9dad_7_1.jpgAz a fránya stressz..

Ami meggátol mindig mikor valami fontosat készülök csinálni. Mindig ott leselkedik arra biztatva hogy engedjek utat neki.. Át akarja venni az irányítást fölöttem és felnagyítja a dolgokat körülöttem, hogy a legapróbb dolgok miatt is aggódnom kelljen. 

A bizonytalanságba vezet és arra késztet hogy egy perc nyugtom se legyen.. A fülembe súgva kérdezi mi van ha nem sikerül? És csendesen a választ is óda böki  ami így szól, mert lehet hogy nem fog.. Máris le húzza a morálomat, megbénít és kezdek rá jönni én is hogy lehet tényleg nem fogok sikerrel járni.. 

De rá jöttem erősebb vagyok annál, hogy a stressz irányítson engem! Én fogok parancsolni neked barátom nem pedig fordítva! Akkor jössz elő amikor én mondom de mivel nem építesz engem ezért nem fogunk gyakran találkozni azt meg súgom.. 

Ez a bűvész most el árulja a titkát.. Szóval érdekel hogy mivel győztelek le? 

- A legszebb dolgokra gondolok. Azokra a dolgokra amik valaha megtörténtek velem az életben, amiket el értem és megvalósítottam ez által erőt veszek magamon és tudom hogy a soron következő akadályokat is le fogom győzni mert semmi sem állhat az utamba.. Főleg nem a stressz! 

- Maximálisan állok a dolgokhoz, de nem úgy mint aki sohasem veszíthet. Nyilván benne van a pakliban, hogy nem sikerül mindig nyernem.. Minden csatát nem lehet megnyerni.. Van hogy nyerünk és van hogy tanulunk. Aki tisztában van azzal, hogy nem lehet mindent megnyerni ennek tudatába mégis csak a nyereségre fog fókuszálni és koncentrálni helyet nem adva a stressznek! 

- Zenét hallgatok ami maximálisan el űzi a stresszt, még a stressz gondolatát is s mindezek által nem hagyok egyáltalán teret a stressznek és nem irányít a rossz irányba amely csak és kizárólag negatív gondolatokat szül!

Ha hagyod érvényesülni a stresszt, hagyod hogy eluralkodjon rajtad akkor nem lesznek nyugodt perceid és az élet akkor élet igazán ha nyugodtan, boldogat tudod élni minden negatív mellékhatás nélkül! 

A bejegyzés trackback címe:

https://inforfess.blog.hu/api/trackback/id/tr2713404061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása